Implantáció vagy mesterséges foggyökér beültetés hiányzó fogainak pótlására életminőségének visszaállításáért

A fogászati implantáció nem más, mint egy mesterséges foggyökér beültetése, amely aztán lehetővé tesz egy funkcionálisan és esztétikai szempontból élethű pótlás elkészítését hiányzó fogai helyére.

Az implantátum beültetésnek számtalan előnye van az Ön számára:

• Visszanyerheti fiatalkori rágóképességét és újra korlátozások nélkül ehet, ihat és mosolyoghat felhőtlenül

• Hiányzó fogai miatti kellemetlen érzései azonnal elmúlnak

• Önbizalom szintje jelentősen növekszik majd

• Újra fesztelenül járhat majd baráti összejövetelekre

• Sikeresebben építheti karrierjét

• Visszanyert magabiztosságának köszönhetően magánélete is kiegyensúlyozottabbá válik

Hogyan történik az implantátum beültetés a DentalFit rendelőben:

• Első lépésként egy  panoráma röntgen felvételt készítünk Önről, hogy egyértelmű képet kapjuk jelenlegi állapotáról

• Implantológiai konzultáció keretében megbeszéljük Önnel, hogy milyen beavatkozásra van szüksége, hány implantátumot és hová kell beültetni, és melyik lenne a legmegfelelőbb implantátum típus az Ön számára

• Kezelési tervet készítünk majd azt egy írásos ajánlatba foglaljuk, hogy pontosan tudja mennyibe fog az adott beavatkozás kerülni

• Önnek megfelelő időpontot beszélünk meg az implantátum beültetésre

• A beavatkozás előtt dentálhigiéniai kezelésben részesítjük, hogy előkészítsük fogait a beavatkozásra

• A műtét alkalmával helyi érzéstelenítésben részesítjük, hogy a beültetés egyáltalán ne okozzon fájdalmat

• Az implantológus elvégzi a beültetést és teljesen lezárja a műtéti felületet, hogy Ön szabadon tudjon étkezni a gyógyulási periódus alatt

• A beültetést 3-5 hónapos gyógyulási periódus követi, melynek keretében az implantátum teljesen becsontosodik és elnyeri végleges stabilitását

• A gyógyulási periódust követően a kezelőorvosa helyi érzéstelenítésben feltárja az implantátumokat, hogy behelyezze az implantátum fejet, melyre aztán a végleges pótlás kerül majd

• Lenyomat vétel következik, amely alapján a fogtechnikai laboratórium elkészíti a pótlás vázát

• Az elkészült váz bepróbálásra kerül, hogy az kényelmi és stabilitási szempontból mindenben megfeleljen az orvos-szakmai elvárásoknak

• A vázpróbát követően a fogtechnikai laboratórium belül elkészíti a kerámia leplezést, mellyel a fogmű elnyeri végleges formáját

• A végleges fogmű újra bepróbálásra kerül, és amennyiben az esztétikai, kényelmi és fogszín szempontjából is elnyerte az Ön tetszését, akkor végleges beragasztásra kerül

Amennyiben Ön is szeretné hiányzó fogait pótolni és foghiányára tartós és értékarányos megoldást találni, akkor azt javasoltjuk, hogy éljen a lehetőséggel, és jöjjön el rendelőkbe egy implantológiai szakorvosi konzultációra, hogy tájékoztathassuk Önt a lehetőségeiről.

Hívja fel a +36 30 555 3907 számot, hogy egy Önnek megfelelő konzultációs időpontot beszélhessünk meg.